Najczęściej zadawane pytania

Czy wiesz że...

85% pytań, które chcesz nam zadać już wcześniej usłyszeliśmy? Wybraliśmy spośród nich najczęściej powtarzające się. Skorzystaj z listy pytań i odpowiedzi obok:

Pytania ogólne

Liczba pytań: 12

Czy trzeba zapewniać własne środki czystości?

Nasi specjaliści mają przy sobie wszystkie niezbędne narzędzia do sprzątania mieszkania i mycia okien. Wykorzystujemy profesjonalne środki czystości marki Tenzi, w razie potrzeby możemy przyjść z odkurzaczem. Każdy Wykonawca ma zestaw wszystkich potrzebnych detergentów oraz sprzętu w postaci mikrofibr, wiader, mopa, gąbek, skrobaków i szczotki do sierści. Tobie pozostaje tylko otworzyć drzwi.

Czy sprzątacie domki letniskowe?

Tak. Sprzątamy domki letniskowe, działki, kamienice i inne niestandardowe mieszkania. Zamówienie można złożyć telefonicznie na naszej infolinii, gdzie pracownicy bardzo chętnie odpowiedzą również na wszystkie pytania.

Czy działacie tylko w Katowicach?

Przyjmujemy zamówienia z Katowic i okolic. Po złożeniu zamówienia wybierz swoje miejsce zamieszkania. Działamy także w Tychach, Chorzowie, Dąbrowie Górniczej, Mysłowicach, Jaworznie, Mikołowie, Sosnowcu. Dojazd do klienta jest darmowy.

Kto pracuje w Waszej firmie?

Mamy doświadczony, na bieżąco szkolony zespół oraz szczegółowy proces rekrutacji. Sprawdzamy wszystkie dane kandydatów, kilkukrotnie przeprowadzamy z nimi rozmowy, oceniamy umiejętności poprzez sprzątania testowe oraz egzaminy. Mamy stały skład pracowników, nie przyjmujemy ludzi do pracy na kilka dni lub tygodni.

Czy możecie mi przywieźć klucze po posprzątaniu?

Tak, oferujemy usługę dostawy kluczy. Możemy zabrać od Ciebie klucze przed sprzątaniem i potem oddać je z powrotem. Możesz wskazać przy zamówieniu, że potrzebujesz dostawy kluczy i wskazać dodatkowy adres/adresy. Usługę tę można dodać także podczas sprzątania.

Co się stanie, jeżeli nie będę zadowolona/y z jakości sprzątania?

Znajdziemy rozwiązanie tego problemu tak szybko jak będzie to możliwe. Jeżeli masz możliwość zrobienia zdjęć – zrób i wyślij nam na pocztę lub komunikator. Od razu Ci odpowiemy i zaczniemy szukać rozwiązania. Reagujemy na krytykę i potrafimy naprawiać błędy. Jeżeli jakość sprzątania jest niska, możemy również zwrócić pieniądze lub zaproponować bezpłatne sprzątanie.

Jak ocenić pracę cleanera?

Wystaw ocenę po sprzątaniu na naszej stronie w zakładce opinie, w serwisie Google lub Facebook. Jeżeli ocena będzie niska, skontaktujemy się z Tobą i zaczniemy szukać rozwiązania problemu. Jeżeli wysoko ocenisz jakość pracy cleanera, wpłynie to na jego/jej wynagrodzenie.

Czy mogę edytować swoje zamówienie?

Możesz edytować swoje zamówienie przed jaki w czasie sprzątania. Możesz to zrobić przez formularz zamówienia, przez telefon lub komunikator.

Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Możesz anulować zamówienie samodzielnie nie później niż 24 godzin przed rozpoczęciem. Jeżeli do rozpoczęcia zamówienia zostanie mniej czasu, zadzwoń lub napisz do nas w komunikatorze.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Możesz złożyć zamówienie online, przez telefon lub media społecznościowe. Jeżeli składasz zamówienie przez stronę internetową, możesz od razu opłacić je za pomocą BLIKA, szybkich przelewów online lub za pośrednictwem karty. Jeżeli składasz zamówienie przez telefon/media społecznościowe i chcesz opłacić je kartą, powiedz nam o tym, to otrzymasz link do opłaty na swój telefon/pocztę/komunikator.

Jak wykorzystać kod rabartowy?

Kody rabatowe można wprowadzać tylko na stronie internetowej. Po wprowadzeniu parametrów sprzątania w punkcie Rezerwacja w polu „Wiadomość” wpisz kod, którego chcesz użyć. 

Jak otrzymać zniżkę?

Jeżeli korzystasz z naszych usług co tydzień, zniżka będzie wynosić 7%, jeżeli raz na dwa tygodnie – 5%.

Czy wymagana jest umowa długoterminowa?

Absolutnie nie. Nasze usługi są świadczone zgodnie z Waszymi potrzebami, aby dopasować się do Twojego intensywnego stylu życia. Nie są wymagane żadne długoterminowe umowy ani zobowiązania.

Sprzątanie

Liczba pytań: 8

Z jakim wyprzedzeniem należy złożyć zamówienie?

Możesz zamawiać sprzątanie nawet w ten sam dzień – przyjedziemy do Ciebie już w trzy godziny po złożeniu zamówienia. (W zależności od lokalizacji czas może się różnić) Możesz też złożyć zamówienie wcześniej. Jeżeli zamówisz sprzątanie miesiąc wcześniej, nie musisz się martwić, będziemy u Ciebie we wskazanym czasie.

Mycie okien

Na naszej stronie znajdziesz podział na okna zwykłe i balkonowe. Okna zwykłe (tradycyjne) dzielą się na okno jedno, dwu i trzyskrzydłowe. Natomiast okna balkonowe dzielą się na jednoskrzydłowe i dwuskrzydłowe. Wybierz odpowiednią ilość okien przed rezerwacją usługi lub poproś o umycie podczas wykonywania usługi. 

Jak liczyć łazienki?

Łazienka i toaleta to jeden węzeł sanitarny. Jeżeli wanna i toaleta znajdują się w różnych pomieszczeniach, to nadal jest to jeden węzeł sanitarny. Jeżeli masz dwie wanny lub dwie toalety, to wtedy mówimy o dwóch węzłach sanitarnych. wykonywania usługi. 

Jak skontaktować się z pracownikiem?

Możesz napisać do nas w komunikatorze lub zadzwonić, a my damy Ci numer wykonawcy, który będzie realizował Twoje zamówienie.

Środki czystości

Wykorzystujemy profesjonalne środki czystości. Są one hipoalergiczne oraz bezpieczne dla dzieci i zwierząt domowych. Każdy z wykonawców ma od 3 do 7 rodzajów środków niezbędnych do wykonania sprzątania.

Czego nie sprzątacie?

Nie przestawiamy mebli

Nie czyścimy zasłon

Nie myjemy żyrandoli i lamp sufitowych.

Nie myjemy klatki schodowej

Nie myjemy sufitów

Nie wywozimy gruzu oraz wielkogabarytów

Niestandardowe prośby

Możemy indywidualnie omówić Twoje zapotrzebowanie na sprzątanie mieszkań. Do tego niezbędne jest skontaktowanie się z menedżerem, na przykład poprzez komunikator, media społecznościowe lub infolinię.

Żaluzje

Nie myjemy żaluzji podczas mycia okien lub standardowego sprzątania. 

Opłata

Liczba pytań: 3

Sposoby zapłaty

Możesz opłacić sprzątanie gotówką, kartą, BLIKIEM lub szybkimi przelewami online. Podsumowanie swojego zamówienia otrzymasz od nas poprzez SMS.

Możesz opłacać sprzątanie jako osoba prawna. Przygotujemy wszelkie niezbędne dokumenty i wystawimy fakturę.

Czy dostanę rachunek?

Jeżeli opłacasz zamówienie gotówką, nie wystawiamy rachunku. Jest to zgodne z regulacjami prawnymi, dotyczącymi dojazdowych usług sprzątania pomieszczeń. Nasi wykonawcy zostawią check-listę z sumą, datą i danymi sprzątania, zawsze dostaniesz również SMS/maila z potwierdzeniem.

Jeżeli płacisz za sprzątanie online dostaniesz rachunek elektroniczny.

Kiedy cena może się zmianić?

Nasze ceny są stałe. Wyliczamy je na podstawie wyboru usług i tego, ile czasu trzeba na nie poświęcić. W rzeczywistości mamy stałe ceny określonych usług, zestawów usług i czasu pracy wykonawców. Na przykład mycie piekarnika zawsze kosztuje 60 zł – nawet jeśli na jego umycie potrzebne jest półtorej godziny. Cena sprzątania kawalerki wyliczana jest w oparciu o 3 godziny pracy. Jeżeli wyjdzie jednak 6 godzin, możemy poprosić o dodatkową opłatę 1-2 godzin – jednak wcześniej Cię o tym fakcie poinformujemy.

 Jeżeli przyda nam się dodatkowe 40 minut, cena sprzątania się nie zmieni. Jeśli więcej – otwarcie i od razu poinformujemy o tym, że cena się zmieni. Odbywa się to na samym początku realizacji zamówienia. Dodatkowy czas kosztuje 60 zł/h. Jeżeli opóźnienia w sprzątaniu odbywają się z naszej winy, nie dopłacacie do tego.

Cena może się różnić jedynie poprzez celowe albo nieumyślne podanie złych danych przez klienta np. stanu mieszkania lub ilości okien. Klient o tym fakcie jest informowany od razu po wychwyceniu tego błędu przez personel na miejscu wykonywania usługi.

W 99% wypadków cena sprzątania się nie zmienia.

Jakość

Liczba pytań: 5

Jestem niezadowolona/y

Znajdziemy rozwiązanie tego problemu tak szybko jak będzie to możliwe. Jeżeli masz możliwość zrobienia zdjęć – zrób i wyślij nam na pocztę lub komunikator. Od razu Ci odpowiemy i zaczniemy szukać rozwiązania. Reagujemy na krytykę i potrafimy naprawiać błędy. Jeżeli jakość sprzątania jest niska, możemy również zwrócić pieniądze lub zaproponować bezpłatne sprzątanie.

Jestem zadowolona/y

Cieszymy się z każdej publicznej opinii. Zachęcamy do wystawienia opinii w poniższych serwisach:

Google

Facebook

 

Zniszczenia

Jeżeli nasi wykonawcy coś zniszczyli, w pełni zwrócimy stratę i zrekompensujemy Twój czas. Posiadamy firmowe ubezpieczenie OC na kwotę 250 000zł.

Napiwki

Napiwki są mile widziane. Możesz zostawić je gotówką lub kartą. Cała suma zostanie u konkretnego pracownika, któremu chcesz się odwdzięczyć.

Bezpieczeństwo

Mamy doświadczony, na bieżąco szkolony zespół, oraz szczegółowy proces rekrutacji. Sprawdzamy wszystkie dane kandydatów, kilkukrotnie przeprowadzamy z nimi rozmowy, oceniamy umiejętności poprzez sprzątania testowe oraz egzaminy. Mamy stały skład pracowników, nie przyjmujemy ludzi do pracy na kilka dni lub tygodni.

Anulowanie zamówienia

Liczba pytań: 2

Jak mogę anulować zamówienie?

Składając zamówienie na stronie internetowej, otrzymujemy od Ciebie formularz, na który odpowiadamy w większości przypadków telefonicznie ustalając wszystkie szczegóły.

Zamówienie możesz anulować telefonicznie bądź przez komunikatory internetowe przynajmniej 24h przed rozpoczęciem usługi. W przypadku anulowania zamówienie w czasie krótszym niż 24h przed, zostanie naliczona opłata manipulacyjna w wysokości 50 zł.

W przypadku kiedy wybrany termin Ci nie odpowiada telefonicznie możesz go przełożyć na inną datę i godzinę bezpłatnie.

Jak mogę wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu?

Zamówienie możesz edytować poprzez kontakt telefoniczny bądź przez komunikatory internetowe. Zawsze możesz dodać dodatkowe opcje podczas sprzątania lub zrezygnować z niektórych usług. Cena zostanie wtedy skorygowana i zostaniesz poinformowany o jej zmianie.  

Sprzątanie po remoncie

Liczba pytań: 8

Środki czystości

Posiadamy profesjonalny sprzęt i środki do sprzątania po remoncie. W zależności od trudności zamówienia, możemy wysłać do Państwa od jednego do trzech pracowników.

Co zalicza się do sprzątania po remoncie?

W naszym rozumieniu sprzątanie po remoncie pozwala Ci wrócić do czystego mieszkania, w którym można mieszkać. Wszystkie dostępne przestrzenie zostaną uprzątnięte, tak samo jak meble, okna, sprzęty.

Czy wywozicie odpady budowlane?

Nie, nie zajmujemy się wywozem odpadów budowlanych.

Czy cena może się zwiększyć?

Nasze ceny są stałe. Cena, którą podajemy przy zamówieniu może się zmienić tylko w sytuacji, gdy klient celowo bądź nieumyślnie poda błędne dane np. stanu mieszkania lub ilości okien. Klient o tym fakcie jest informowany od razu po wychwyceniu tego błędu przez personel na miejscu wykonywania usługi.

Ile czasu zajmie sprzątanie?

Kończymy porządki w ciągu jednego dnia.

Co zrobić, jeśli nie zadowoli mnie jakość sprzątania??

Reagujemy na Twoją skargę tak szybko jak jest to możliwe i znajdujemy odpowiednie rozwiązanie. Zazwyczaj zwracamy część pieniędzy, proponujemy bezpłatne sprzątanie w przyszłości i rekompensujemy Twój czas.

Dlaczego można wam zaufać?

Sprzątamy około 100 mieszkań po remoncie miesięcznie, mamy doświadczenie w sprzątaniu dużych budynków biurowych i kompleksów sportowych po oddaniu do eksploatacji. Mamy wypracowane standardy i mechanizmy sprzątania i doświadczony zespół. Znajdziemy niezbędną ilość wykonawców i sprzętu, by postawić finalną kropkę w Twoim remoncie.

Jeśli remontowane było tylko jedno pomieszczenie , jak wyliczyć cenę?

Cenę sprzątania poremontowego obliczamy mnożąc metraż remontowanego pomieszczenia razy 10zł.

Sprzątanie biur

Liczba pytań: 1

Sprzątanie biura

Sprzątamy biura i nieruchomości komercyjne. Nasi menedżerowie sprawnie określą ostateczną cenę jednorazowego/regularnego sprzątania oraz przygotują wszystkie niezbędne dokumenty.