Cześć!
Naszym priorytetem jest kontakt z klientem i najwyższa jakość świadczonych usług.
- kontakt@mrsclean.pl
- Klienci indywidualni: +48 795 098 833
- Klienci biznesowi: +48 795 098 834
Cześć!
Naszym priorytetem jest kontakt z klientem i najwyższa jakość świadczonych usług.
- kontakt@mrsclean.pl
- Klienci indywidualni: +48 795 098 833
- Klienci biznesowi: +48 795 098 834
Formularz kontaktowy:
Sociale
Znajdziesz nas również:
Najczęściej zadawane pytania
Czy wiesz że...
85% pytań, które chcesz nam zadać już wcześniej usłyszeliśmy? Wybraliśmy spośród nich najczęściej powtarzające się. Skorzystaj z listy pytań i odpowiedzi obok:
Aby zarezerwować termin na usługę sprzątania należy skontaktować się z naszą obsługą klienta (dzwoniąc pod numer telefonu lub wypełniając formularz). Nasz konsultant wypyta o wszystkie szczegóły potrzebne do przygotowania wyceny. Przygotuje dla Państwa wstępny kosztorys i wyszuka odpowiedniego terminu na realizację usługi.
Przybliżone koszty poszczególnych usług znajdą Państwo na naszej stronie w zakładce oferta lub kontaktując się z naszym konsultantem (telefonicznie lub wypełniając formularz).
Czas realizacji poszczególnych usług zależny jest o wielu składowych (stan, ilość usług dodatkowych, wielkość sprzątanej powierzchni). O przybliżony czas realizacji dopytaj podczas rezerwacji terminu.
Absolutnie nie. Nasze usługi są świadczone zgodnie z Waszymi potrzebami, aby dopasować się do Twojego intensywnego stylu życia. Nie są wymagane żadne długoterminowe umowy ani zobowiązania.
Tak. Mrs. Clean jest w pełni ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, aby chronić Twój dom i zapewnić Ci spokój ducha.
Na chwilę obecną usługi sprzątania domów, mieszkań oraz biur świadczymy w następujących miastach:
- Katowice
- Sosnowiec
- Ruda Śląska
- Tychy
- Dąbrowa Górnicza
- Chorzów
- Jaworzno
- Mysłowice
- Siemianowice Śląskie
- Świętochłowice
- Mikołów
- Czeladź
Prosimy zapoznać się z naszym szerokim zakresem wykonywanych usług, który przedstawiony jest w zakładce oferta.
Tak. Zapewniamy wszystkie niezbędne środki do wykonania usługi sprzątania. W pakiecie PREMIUM dostarczamy również środki tj. papier toaletowy, mydło w płycie czy ręczniki papierowe na użytek mieszkańców.
Przyjedziemy do Twojego domu, będziemy wyposażeni we wszystkie niezbędne środki czystości i sprzęt potrzebny do dokładnego posprzątania Twojego domu. Twoja pierwsza wizyta zazwyczaj trwa dłużej, ponieważ będziemy potrzebować czasu na zapoznanie się z nowym środowiskiem. Kolejne wizyty będą przebiegać szybciej.
Najlepszym sposobem na przygotowanie się do sprzątania jest poukładanie podstawowych rzeczy tj. zabawki czy ubrania na swoich miejscach. W ten sposób Panie sprzątające mogą skupić się na sprzątaniu kurzu i brudu.
Tak każda wizyta będzie prowadzona przez parę tych samych specjalistów. Wiemy, jak ważne jest zaufanie.
W sytuacjach wymagających zmiany zespołu skontaktujemy się z Tobą.
Koszt zależy przede wszystkim od metrażu, ilości poświęconego czasu czy wybranej usługi. Zachęcamy do skorzystania z naszego kalkulatora wycen znajdującego się w zakładce cennik.
Niektórzy klienci wolą ustalać terminy sprzątania, gdy są w pracy lub poza domem, podczas gdy inni wolą być w domu podczas tej usługi. To zależy od Ciebie. Niezależnie od Twojego harmonogramu, masz pewność, że otrzymasz doskonałą jakość sprzątania!
Jeśli przewidujesz konieczność zmiany terminu wizyty, poinformuj nas o tym minimum 24 godziny wcześniej. Odwołamy lub przeniesiemy Twoją wizytę na inny, bardziej dogodny termin.
Twoja pełna satysfakcja jest dla nas najważniejsza. Dlatego oferujemy gwarancję jakości. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony ze sprzątania, po prostu zadzwoń do nas w ciągu 24 godzin od sprzątania, a my zrobimy wszystko aby naprawić swój błąd.
W swojej ofercie posiadamy możliwość wygodnych płatności online (BLIK, TPAY) podczas składania rezerwacji lub gotówką bezpośrednio po zakończonej wizycie.
Najczęściej zadawane pytania
Czy wiesz że...
85% pytań, które chcesz nam zadać już wcześniej usłyszeliśmy? Wybraliśmy spośród nich najczęściej powtarzające się. Skorzystaj z listy pytań i odpowiedzi obok:
Absolutnie nie. Nasze usługi są świadczone zgodnie z Waszymi potrzebami, aby dopasować się do Twojego intensywnego stylu życia. Nie są wymagane żadne długoterminowe umowy ani zobowiązania.
Tak. Mrs. Clean jest w pełni ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, aby chronić Twój dom i zapewnić Ci spokój ducha.
Na chwilę obecną usługi sprzątania domów, mieszkań oraz biur świadczymy w następujących miastach:
- Katowice
- Sosnowiec
- Ruda Śląska
- Tychy
- Dąbrowa Górnicza
- Chorzów
- Jaworzno
- Mysłowice
- Siemianowice Śląskie
- Świętochłowice
- Mikołów
- Czeladź
Prosimy zapoznać się z naszym szerokim zakresem wykonywanych usług, który przedstawiony jest w zakładce oferta.
Tak. Zapewniamy wszystkie niezbędne środki do wykonania usługi sprzątania. W pakiecie PREMIUM dostarczamy również środki tj. papier toaletowy, mydło w płycie czy ręczniki papierowe na użytek mieszkańców.
Przyjedziemy do Twojego domu, będziemy wyposażeni we wszystkie niezbędne środki czystości i sprzęt potrzebny do dokładnego posprzątania Twojego domu. Twoja pierwsza wizyta zazwyczaj trwa dłużej, ponieważ będziemy potrzebować czasu na zapoznanie się z nowym środowiskiem. Kolejne wizyty będą przebiegać szybciej.
Najlepszym sposobem na przygotowanie się do sprzątania jest poukładanie podstawowych rzeczy tj. zabawki czy ubrania na swoich miejscach. W ten sposób Panie sprzątające mogą skupić się na sprzątaniu kurzu i brudu.
Tak każda wizyta będzie prowadzona przez parę tych samych specjalistów. Wiemy, jak ważne jest zaufanie.
W sytuacjach wymagających zmiany zespołu skontaktujemy się z Tobą.
Koszt zależy przede wszystkim od metrażu, ilości poświęconego czasu czy wybranej usługi. Zachęcamy do skorzystania z naszego kalkulatora wycen znajdującego się w zakładce cennik.
Niektórzy klienci wolą ustalać terminy sprzątania, gdy są w pracy lub poza domem, podczas gdy inni wolą być w domu podczas tej usługi. To zależy od Ciebie. Niezależnie od Twojego harmonogramu, masz pewność, że otrzymasz doskonałą jakość sprzątania!
Jeśli przewidujesz konieczność zmiany terminu wizyty, poinformuj nas o tym minimum 24 godziny wcześniej. Odwołamy lub przeniesiemy Twoją wizytę na inny, bardziej dogodny termin.
Twoja pełna satysfakcja jest dla nas najważniejsza. Dlatego oferujemy gwarancję jakości. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony ze sprzątania, po prostu zadzwoń do nas w ciągu 24 godzin od sprzątania, a my zrobimy wszystko aby naprawić swój błąd.
W swojej ofercie posiadamy możliwość wygodnych płatności online (BLIK, TPAY) podczas składania rezerwacji lub gotówką bezpośrednio po zakończonej wizycie.