Cześć!

Naszym priorytetem jest kontakt z klientem i najwyższa jakość świadczonych usług.

Cześć!

Naszym priorytetem jest kontakt z klientem i najwyższa jakość świadczonych usług.

Formularz kontaktowy:

Sociale

Znajdziesz nas również:

Sociale

Znajdziesz nas również:

Najczęściej zadawane pytania

Czy wiesz że...

85% pytań, które chcesz nam zadać już wcześniej usłyszeliśmy? Wybraliśmy spośród nich najczęściej powtarzające się. Skorzystaj z listy pytań i odpowiedzi obok:

Jak zarezerwować termin?

Aby zarezerwować termin na usługę sprzątania należy skontaktować się z naszą obsługą klienta (dzwoniąc pod numer telefonu lub wypełniając formularz). Nasz konsultant wypyta o wszystkie szczegóły potrzebne do przygotowania wyceny. Przygotuje dla Państwa wstępny kosztorys i wyszuka odpowiedniego terminu na realizację usługi.

Ile kosztuje sprzątanie?

Przybliżone koszty poszczególnych usług znajdą Państwo na naszej stronie w zakładce oferta lub kontaktując się z naszym konsultantem (telefonicznie lub wypełniając formularz).

Ile czasu zajmuje sprzątanie?

Czas realizacji poszczególnych usług zależny jest o wielu składowych (stan, ilość usług dodatkowych, wielkość sprzątanej powierzchni). O przybliżony czas realizacji dopytaj podczas rezerwacji terminu.

Czy do obsługi mieszkania lub domu wymagana jest umowa długoterminowa?

Absolutnie nie. Nasze usługi są świadczone zgodnie z Waszymi potrzebami, aby dopasować się do Twojego intensywnego stylu życia. Nie są wymagane żadne długoterminowe umowy ani zobowiązania.

Czy jesteśmy ubezpieczeni?

Tak. Mrs. Clean jest w pełni ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, aby chronić Twój dom i zapewnić Ci spokój ducha.

Jakie miasta obsługujecie?

Na chwilę obecną usługi sprzątania domów, mieszkań oraz biur świadczymy w następujących miastach:

  • Katowice
  • Sosnowiec
  • Ruda Śląska
  • Tychy
  • Dąbrowa Górnicza
  • Chorzów
  • Jaworzno
  • Mysłowice
  • Siemianowice Śląskie
  • Świętochłowice
  • Mikołów
  • Czeladź
Co zawiera usługa sprzątania?

Prosimy zapoznać się z naszym szerokim zakresem wykonywanych usług, który przedstawiony jest w zakładce oferta.

 
Czy dostarczacie środki czystości?

Tak. Zapewniamy wszystkie niezbędne środki do wykonania usługi sprzątania. W pakiecie PREMIUM dostarczamy również środki tj. papier toaletowy, mydło w płycie czy ręczniki papierowe na użytek mieszkańców.

 
Czego powinnam się spodziewać na mojej pierwszej wizycie?

Przyjedziemy do Twojego domu, będziemy wyposażeni we wszystkie niezbędne środki czystości i sprzęt potrzebny do dokładnego posprzątania Twojego domu. Twoja pierwsza wizyta zazwyczaj trwa dłużej, ponieważ będziemy potrzebować czasu na zapoznanie się z nowym środowiskiem. Kolejne wizyty będą przebiegać szybciej.

 
Jak przygotować się na przyjazd Mrs. Clean?

Najlepszym sposobem na przygotowanie się do sprzątania jest poukładanie podstawowych rzeczy tj. zabawki czy ubrania na swoich miejscach. W ten sposób Panie sprzątające mogą skupić się na sprzątaniu kurzu i brudu.

 
Czy podczas każdej wizyty będę miała tę samą osobę sprzątającą?

Tak każda wizyta będzie prowadzona przez parę tych samych specjalistów. Wiemy, jak ważne jest zaufanie.

 

W sytuacjach wymagających zmiany zespołu skontaktujemy się z Tobą.

 
Jaki jest koszt sprzątanie domu?

Koszt zależy przede wszystkim od metrażu, ilości poświęconego czasu czy wybranej usługi. Zachęcamy do skorzystania z naszego kalkulatora wycen znajdującego się w zakładce cennik.

 

 
Czy muszę być obecny w dzień sprzątania?

Niektórzy klienci wolą ustalać terminy sprzątania, gdy są w pracy lub poza domem, podczas gdy inni wolą być w domu podczas tej usługi. To zależy od Ciebie. Niezależnie od Twojego harmonogramu, masz pewność, że otrzymasz doskonałą jakość sprzątania!

 
Czy mogę pominąć lub przełożyć wizytę?

Jeśli przewidujesz konieczność zmiany terminu wizyty, poinformuj nas o tym minimum 24 godziny wcześniej. Odwołamy lub przeniesiemy Twoją wizytę na inny, bardziej dogodny termin.

 
Co jeśli nie jestem zadowolony z mojego sprzątania?

Twoja pełna satysfakcja jest dla nas najważniejsza. Dlatego oferujemy gwarancję jakości. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony ze sprzątania, po prostu zadzwoń do nas w ciągu 24 godzin od sprzątania, a my zrobimy wszystko aby naprawić swój błąd.

 
Jak i kiedy zapłacę za usługi sprzątania?

W swojej ofercie posiadamy możliwość wygodnych płatności online (BLIK, TPAY) podczas składania rezerwacji lub gotówką bezpośrednio po zakończonej wizycie.

 
Najczęściej zadawane pytania

Czy wiesz że...

85% pytań, które chcesz nam zadać już wcześniej usłyszeliśmy? Wybraliśmy spośród nich najczęściej powtarzające się. Skorzystaj z listy pytań i odpowiedzi obok:

Jak złożyć zamówienie?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.
Gdzie zostawić klucze przed sprzątaniem?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.
Ile kosztuje sprzątanie?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.
Ile czasu zajmuje sprzątanie?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.
Czy do obsługi mieszkania lub domu wymagana jest umowa długoterminowa?

Absolutnie nie. Nasze usługi są świadczone zgodnie z Waszymi potrzebami, aby dopasować się do Twojego intensywnego stylu życia. Nie są wymagane żadne długoterminowe umowy ani zobowiązania.

Czy jesteśmy ubezpieczeni?

Tak. Mrs. Clean jest w pełni ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, aby chronić Twój dom i zapewnić Ci spokój ducha.

Jakie miasta obsługujecie?

Na chwilę obecną usługi sprzątania domów, mieszkań oraz biur świadczymy w następujących miastach:

  • Katowice
  • Sosnowiec
  • Ruda Śląska
  • Tychy
  • Dąbrowa Górnicza
  • Chorzów
  • Jaworzno
  • Mysłowice
  • Siemianowice Śląskie
  • Świętochłowice
  • Mikołów
  • Czeladź
Co zawiera usługa sprzątania?

Prosimy zapoznać się z naszym szerokim zakresem wykonywanych usług, który przedstawiony jest w zakładce oferta.

 
Czy dostarczacie środki czystości?

Tak. Zapewniamy wszystkie niezbędne środki do wykonania usługi sprzątania. W pakiecie PREMIUM dostarczamy również środki tj. papier toaletowy, mydło w płycie czy ręczniki papierowe na użytek mieszkańców.

 
Czego powinnam się spodziewać na mojej pierwszej wizycie?

Przyjedziemy do Twojego domu, będziemy wyposażeni we wszystkie niezbędne środki czystości i sprzęt potrzebny do dokładnego posprzątania Twojego domu. Twoja pierwsza wizyta zazwyczaj trwa dłużej, ponieważ będziemy potrzebować czasu na zapoznanie się z nowym środowiskiem. Kolejne wizyty będą przebiegać szybciej.

 
Jak przygotować się na przyjazd Mrs. Clean?

Najlepszym sposobem na przygotowanie się do sprzątania jest poukładanie podstawowych rzeczy tj. zabawki czy ubrania na swoich miejscach. W ten sposób Panie sprzątające mogą skupić się na sprzątaniu kurzu i brudu.

 
Czy podczas każdej wizyty będę miała tę samą osobę sprzątającą?

Tak każda wizyta będzie prowadzona przez parę tych samych specjalistów. Wiemy, jak ważne jest zaufanie.

 

W sytuacjach wymagających zmiany zespołu skontaktujemy się z Tobą.

 
Jaki jest koszt sprzątanie domu?

Koszt zależy przede wszystkim od metrażu, ilości poświęconego czasu czy wybranej usługi. Zachęcamy do skorzystania z naszego kalkulatora wycen znajdującego się w zakładce cennik.

 

 
Czy muszę być obecny w dzień sprzątania?

Niektórzy klienci wolą ustalać terminy sprzątania, gdy są w pracy lub poza domem, podczas gdy inni wolą być w domu podczas tej usługi. To zależy od Ciebie. Niezależnie od Twojego harmonogramu, masz pewność, że otrzymasz doskonałą jakość sprzątania!

 
Czy mogę pominąć lub przełożyć wizytę?

Jeśli przewidujesz konieczność zmiany terminu wizyty, poinformuj nas o tym minimum 24 godziny wcześniej. Odwołamy lub przeniesiemy Twoją wizytę na inny, bardziej dogodny termin.

 
Co jeśli nie jestem zadowolony z mojego sprzątania?

Twoja pełna satysfakcja jest dla nas najważniejsza. Dlatego oferujemy gwarancję jakości. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony ze sprzątania, po prostu zadzwoń do nas w ciągu 24 godzin od sprzątania, a my zrobimy wszystko aby naprawić swój błąd.

 
Jak i kiedy zapłacę za usługi sprzątania?

W swojej ofercie posiadamy możliwość wygodnych płatności online (BLIK, TPAY) podczas składania rezerwacji lub gotówką bezpośrednio po zakończonej wizycie.